liillaaemeliiee

Alla inlägg under augusti 2010

Av emelie wåhlin - 21 augusti 2010 12:02

nu drar ja på tävling!

Av emelie wåhlin - 20 augusti 2010 18:23

hejsan! :D


har kommit hem från stan me elin nu, va riktigt mysigt.

vi såg en tjej som gick helt jävla naken på stan :'o

hahhahahaahha fan va vi garva :'o


hahah men iaf, ja köpte en macka på subway osen följde ja me elin t mackemakeriet. sen satte vi oss vid hamnen & åt macka & godis ^^


& jag älskar elin nilsson så jävla mkeeee !!!!!!


en äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon medans dom andra tror på ditt fejkade leende

& emil åker snart t turkiet i en vecka, kmr inte kunna smsa elr nåt..

kmr sakna honom så 7kt mke :(


men nu ska ja va lite social me elin ^^

have fun take care !



/ emelie

Av emelie wåhlin - 20 augusti 2010 13:54

hejsvejs ! :D


de funkar typ inte me smileys :(

menmen får klara mig utan.



nu e ja hemma i mitt "andra hem" hos elin såklart ;)

vi ska snart åka t stan o typ käka på subway (y

mitt favvoställe faktiskt !

subway e bäääst ! :D

sen ska vi typ fika nånstans :)
mysmys.


jag & elin har de alltid bäst så de behöver ja inte ens säga (y


ja sov hos elin inatt, vi gick o la oss vad halv 3 xd

osen gick vi upp halv 8.

ja lockade håret, duscha, sminka mig, valde kläder & åt frukost.

allt det tog 2 timmar :p


sen gick ja o elin t skolan, aulan me massa info...

sen skulle min klass ut o gå, kunde inte följa me ba för min fot e cpe :(

så ja gjorde typ inget, hängde me emil, simon o deras kompisar en stund sen skulle dom käka så ja gick o satte mig vid fotbollsplanen & spela på mobilen sen gick ja t skolan & va me massa folk i andra klasser, sen skulle dom spela softball så ja kollade, låg i emils knä o snacka me evelina & anna. sen ringde elin & fråga om vi skulle åka t stan så ja gick t elin, ja käka nudlar & nu sitter vi här & elin kollar igenom sina smycken, dom e finfina :d


snart ska vi åka.

så ni får ha de så bra :D


have fun take care !


/ emelie (L)



(funkar inte me bilder heller, vet ej vrf, får återgå t de problemet senare)

Av emelie wåhlin - 18 augusti 2010 22:39

hejhopp !   



sitter här me anna (y

innan idag så va vi på a6   

köpte:

*puder - h&m 49.50 :-

*jeans - once 299 :-
*bälte (brunt flätat) once 99:-

*regnställ (rosa jacka, gråa byxor) 499:-

*bok (blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer) ca: 100:- (kmr inte ihåg exakt pris)

*trosor (svart&rosa string) h&m 49.50:- 

*glass donken 16:-

*muffins donken 16:-

*vatten pressbyrån 23:-


juste, ja & anna faila innan me våra popcorn!
de stog att dom skulle värmas i 2-5min i micron beroende på effekt på micron.

så jag tog nånstans mittemellan & värmde dom i 3min, sen när ja skulle ta ut dom så tyckte ja de lukta lite brännt.. osen när vi skulle försöka öppna (som inte heller gick bäst) så va alla popcorn i mitten helt totalt kolsvarta!

o ja såklart börja garva...   


har pratat me älskling på skype oxå (y

han kmr t mig imorron, mysigt      



men nu ska ja hjälpa anna me hennes blogg    



godnatt alla


puss&kram


/ emelie   



  


ni får en bild på mig & älskling oxå ^^

Av emelie wåhlin - 5 augusti 2010 21:56

hejhopp !   


idag har ja vart i åtvidaberg i östergötalandet   

hälsat på farmor, farfar & morfar   

tror dom blev glada.

& a sov i morfars säg t kl 2 ^^

förlåt för att ja gör smile efter varje mening men de e lite typiskt mig, så de får ni leva me  


har inte så mke mer att skriva förutom att ja e halvsjuk, väldigt förkyld & ont i halsen. inte bra, inte bra. har precis fått i mig en dricka med; pressad vitlök, honung, citron & varmt vatten, inte som fanta menmen, ska man kunna sjunga så får man lida pin   


ska ju på sångläger om 3 dagar   

& min emil kmr hem imorron   

sen på lördag ska jag hem t honom innan vi drar oss ner t domsand & tar kvällsdopp  

blir att ta med tjocka kläder & filtar oxå, kan bli kallt  


men nu har ja inte så mke mer att skriva ^^


sköt om er!
puss/ emelie    

Av emelie wåhlin - 4 augusti 2010 19:17

hejhej   

ny blogg, igen   

hahah, blir visst aldrig nöjd elr så tröttnar jag.

men nu ska ja försöka (y



för er som inte känner mig,
jag heter emelie jag e 14 år & ska börja 8an,

jag älskar att sjunga, sjunger hela tiden oså :p

har börjat spela lite gitarr oxå, e inte värsta proffs kan lite accord oså. tänker inte lägga mig på proffs nivå hlr utan tänker ba kompa ibland när ja sjunger :)


mina vänner är oxå väldigt viktiga för mig

min bästa vän heter elin nilsson & hon e bäst   
så henne kmr ni oxå få höra mke om här & våra galna idéer osånt ^^

men ja har inte ba kompisar ja har en pojkvän oxå :)
han heter emil & vi har varit tsm i ca 1½ månad snart, han har oxå en rkt stor del i mitt liv   

men nu ska ja inte hålla på o uttråka er ^^ 

ha de bra o sköt om er ! 
pyss / emelie   

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards