liillaaemeliiee

Alla inlägg under december 2010

Av emelie wåhlin - 30 december 2010 15:01

hejsan svejsan!


jag har 1 syskon, min storebror christoffer, han är 22 år gammal och läser på högskolan i jönköping, min storebror är inte bara min storebror han är oxå min bästa vän, jag kan prata med honom om allt och han lyssnar alltid, han är oxå min hjälte, jag har alltid sett upp till honom, han har hjälpt mig ta beslut och hjälpt mig ångra saker ja inte trodde ja skulle, han har lärt mig gå o prata, åka skridskor o skidor, lärt mig vara självständig o lärt mig att alltid ha en anledning till alla svar o beslut..

jag hade inte klarat mitt liv utan dig christoffer, jag älskar dig!


   



imorron kommer nästa utmaning;


- i min handväska

Av emelie wåhlin - 28 december 2010 18:03

hejhopp :)


precis kommit hem t nattis från en sväng på stan :)


jag hade på mig;

*strumpor

*trosor
*bh

*vit t-shirt från H&M

*topp från Outlet A6

*nyinköpta boyfriend jeans från Gina Tricot

osen min jacka o uggs ^^



osen fick ja frågan igår vad ja fick i julklapp :)

*hårspännen

*anteckningsblock + pennor

*strumpor

*benvärmare

*flytande eyeliner

*pengar


osen har ja fkt 2 nya låtar på g, så fick bakrundsmusiken till en av dom, lite rockigare låt, lite anorlunda till vad ja brukar sjunga, inspelning på dom låtarna kommer bli i mars oså kommer dom komma ut på t.e.x spotify m.m :)


vad fick ni andra i julklapp? :)



imorron kommer nästa utmaning;


- mina syskon

Av emelie wåhlin - 27 december 2010 16:41

tjo, förlåt att de har tagit sån tid me detta, men de har ju varit jul oså så har inte hunnit sitta vid datan oså :) 

hoppas alla har haft en underbar jul o fått mke fint :)


men nu kmr de, min tro


ja vet fkt inte riktigt va ja ska skriva, för ja vet inte riktigt vad jag tror, jag ser mig själv som halvt kristen om man nu kan va de, de händer lixom att ja e i kyrkan o e på gudstjänster osånt, o ja går just nu en konfa i filadelfia kyrkan i bankeryd där ja bor, vi har ass kul o man lär sig mke, ja har kompisar som e kristna o dom försöker insperera mig oså, men ja vet inte, pågrund av allt ja varit me om så vet ja inte om de finns nån så kallad "Gud" men ändå i dom svåraste stunderna har de ändå känts som de har funnits nån där, men ja vet inte, ja får fundera mer på de undertiden, trotts allt, ja e ba 14, ja har hela livet på mig att fundera ut va ja tror på :)



imorron kommer nästa utmaning;


- det här hade jag på mig idag

Av emelie wåhlin - 21 december 2010 20:39

assu, ja vill fkt inte skriva om detta, för ett av dom underbaraste ögonblicken i mitt liv e ett ögonblick ja ba vill glömma just nu, o kmr inte på nått annat.. men aja, hoppas ni förlåter mig? :) 


imorron kommer nästa utmaning; 


- min tro

Av emelie wåhlin - 19 december 2010 12:59

hejhopp, förlåt att de har tagit lite tid att uppdatera detta, men har haft 7kt mke att göra så har knappt hunnit sitta nått vid datan -.- 


men iaf, min bästa vän heter Elin Nilsson, hon är 15 år o bor i en liten håla utanför jönköping (precis som jag) ;) 

på fritiden gillar hon att dansa, träffa kompisar (typ mig) ;) o sin pojkvän jakob :) dom har varit tsm i snart 2 månader ;) 


men iaf, ja o elin träffades genom ett kompisgäng som båda hängde me ett tag, vi har oxå en musikal i skolan varje år, så för 2 år sen va båda me på den, vi kom närmare o närmare varran, sommaren 2010 va våran sommar! vi va nästan varje dag o när vi inte hade varit på typ 2 så ba; FAAAN VA JA SAKNAAAAR DIIIIIIIG!!!!! hahaha (a) hon e den galnaste människa ja känner o man kan inte ha tråkigt me henne! tänk alla våra minnen.. halmstad, musikalen, söderköping, alla våra datanördsdagar, alla ggr vi gråtit tills vi skrattat, alla dagar vi skrattat tills vi gråtit.. de finns så mke, ja skulle kunna sitta en hel dag o ba rabbla upp saker vi gjort.. att allt höll på att försvinna för ett tag sen kan ja inte fatta, men du är inte bara min bästa vän, du är min syster, o man kan inte skilja på systrar, aldrig nånsin! ja har haft bästa kompisar innan, men ingen har varit som dig elin, det ska va du o ja till döden, allt du gjort för mig, du har räddat mitt liv, jag hade inte varit personen ja e idag om de inte varit för dig, ja hade säkert inte funnits om de inte vore för dig, du e den finaste personen på jorden o ja ångrar inte en enda sekund me dig, utan dig hade ja inte varit hel, du är en ängel utan vingar, jag älskar dig mest av allt elin!



              

imorron kommer nästa utmaning; 


- ett ögonblick

Av emelie wåhlin - 13 december 2010 20:42

okej, börja me att ja sov 2 timmar inatt -.- 

gick upp halv 7, sminka mig, fixa håret osånt, gick t skolan me nattis som vanligt, när ja kom t skolan kom leo fram t mig o påminde mig om att vi hade kamratstödjar avsluning (y så vi gjorde lite lekar o fika osånt :) sen hade vi dubbeltimma SO, sen lunch, sen svenska, sen idrott, sen matte, sen dansade ja me tjejorna en dans vi ska dansa upp på julavslutningen i skolan ;) gick ner t mamma på jobbet, höll på att somna i soffan, åkte hem, åt, sov, sen åkte ja o mamma o anna o åkte skridskor, första ggn ja åker nu i vinter, så grymt va de! hahaha ja kan fortfarande inte förklara känslan ja får när ja sätter på mig ett par skridskor ^^ sen började ja få ont i mina dumma fötter som vanligt, dom ska alltid förstöra -.- men iaf nu sitter ja här o kollar på Americas Next Top Model 14 :)

imorron kommer nästa utmaning;


- min bästa vän

Av emelie wåhlin - 12 december 2010 16:54

jo assu ja vet inte rkt va ja ska skriva, för igentligen vill ja inte skriva detta elrså ^^ 

men iaf, min första riktiga kärlek träffade ja för ca. 2 år sen nu, vi började vara väldigt bra kompisar sen utvecklades det till kärlek, vi blev tsm o va tsm i typ 2 veckor, o så gick de fram o tillbaka i ca 1 år, anledningen till de va att vi ingentligen inte fick vara tillsammans av olika anledningar men nu är vi iaf jätte bra kompisar o allt har löst sig o.s.v så de känns bra :) 




imorron kommer nästa utmaning;


- min dag

Av emelie wåhlin - 9 december 2010 20:20

hahahahahaha okej, lite kul detta kanske.. ^^

men de började med att ja åt macka med gurka till frukost, sen hade vi lucia idag i skolan så då fick vi pepparkakor o lussebullar ;) sen gick ja hem efter halva skoldan ba för att ja va grymt hängig oså, så ja åt en kyklinggryta med ris som pappa gjorde, sen har ja inte ätit mer idag :) 



hahhahaha va intressant xd 


imorron kommer nästa utmaning; 


-min första kärlek

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards