liillaaemeliiee

Alla inlägg under januari 2011

Av emelie wåhlin - 29 januari 2011 10:27

hello, förlåt att ja inte bloggat nått på nästan hela veckan men de har varit så mke o ja har inte orkat sitta vid datan.. 

o nu ska ja åka bort, idag bär de av t norrköping för min kusin johan fyller 20, så de blir att fira honom :) sen imorron bär det av till Linköping, då är det morfars tur så då ska vi på nån grekisk resturang o äta :) mysmys. hade en grymt bra fredagskväll igår me min älskling :) o livet e allmänt bra, förutom att ja har typ gjort nånting me mina revben så kan knappt röra mig just nu, har varit så hela veckan sen vare påväg att bli bättre de senaste nu, sen så knackte de till imorse.. gr8 -.- 

men aja, nu ska vi tydligen åka ^^ 



ha de bra




  

Av emelie wåhlin - 24 januari 2011 20:56

jag har många platser jag älskar att vara på, här kmr nåra förslag;

- stallet

- på scenen

- i ett par skridskor på isen

- i vattnet


m.m


men min favoritplats är i famnen på min stora kärlek eller i närheten av mina underbara vänner, då spelar det ingen roll var på jorden jag är, så länge jag får vara där dom är :) ni gör min dag! 



måste ba säga oxå att ja haft roligaste dagen på länge me älskling, bara gick runt o lollade på stan utan att igentligen inte göra nånting utan ba dryga oss, hahaha, seriöst, 7777kt kul vare ^^ sen har ja saknat honom grymt mke ba för han har gottat sig i Frankrike den fusken, men fick en grymt gullig present, mörk choklad (L) 



bye! <3

Av emelie wåhlin - 23 januari 2011 00:20

detta inlägget kommer alltså handla om personen jag älskar över allt annat


21 november träffades vi första ggn på en 40 års fest, gick runt o kollade en hel kväll utan att våga gå fram o säga nånting, men när jag såg att du va påväg att åka hem så tog ja mod till mig o gick fram o fråga om ditt nr, (nånting som ja inte ångrar nånting idag) haha men shit va ja va nervös.. vi typ smsa massa oså, sen träffades vi på DH (dream hack) för er som inte vet va de e så googla de.. kände redan då att de kunde utvecklas till nått bra, o de gjorde de :) nån vecka senare så kom första kyssen, o samma dag blev vi oxå tsm, 11 december 2010 (L) 

du kom verkligen in i mitt liv i perfekt tillfälle, när ja behövde dig som mest, som en ängel, för det är precis vad du är i mina ögon, du får mig må så grymt bra, gör mig otroligt lycklig, kan verkligen inte sluta le när ja är me dig, ingenting är sig likt sen du kom i mitt liv, allting är ljust och glatt.. jag vet inte vad du har gjort med mig men nånting bra är det iaf, du får mig känna mig så grymt speciell..


jag älskar dig så otroligt mke kristian, mer än ord nånsin kommer kunna beskriva! du betyder allt för mig och vad som än händer i framtiden kmr en del av mitt hjärta alltid slå för dig.. 



lycka för mig är du!



imorron kommer nästa utmaning;


- min favoritplats



det börjar lida mot sitt slut nu.. 

ge gärna förslag på va ja ska skriva om efter sen :)

Av emelie wåhlin - 21 januari 2011 20:29

tjollahopp, förlåt att ja inte har skrivit nått på typ hela veckan men har varit sjuk , troligtvis influensan elrnått liknande, uschusch, så iaf har inte orkat..



but, here it comes :)


nånting som får mig gråta, hmm.. 

jag börjar för de mesta gråta när nån annan som ja bryr mig om gråter, då gåre verkligen inte att hålla tillbaka tårarna, sen nånting mer som får mig gråta, det är när jag tänker på min mormor som dog för exakt 11 år sen i tisdags. sen är inte jag sån som gråter när ja slår mig oså, men när ja stukar fötterna (som jag tyvärr gör rätt ofta) shit va ja gråter då assu.. haha, men inte när ja skrapar upp händerna elr nått sånt :p aja, nu vet ni hur ni ska få mig att gråta ^^ 



imorron kommer nästa utmaning;


- min kärlek



haha passar ju perfekt eftersom han kmr hem från frankrike imorron ^^ 

Av emelie wåhlin - 17 januari 2011 20:37

nånting som får mig må riktigt bra är att få stå på scenen o sjunga en låt som betyder mycket för mig, den känslan kommer ja aldrig kunna förklara..

men det som gör mig lyckligast är mina helt otroliga vänner som har hjälpt mig genom allt och min undebara pojkvän som kan få mig skratta o le vilket humör ja än är på, jag älskar dig mest av allt! ni betyder så otroligt mke! (L)



imorron kommer nästa utmaning; 


- det här får mig gråta



kmr inte bli så svårt just imorron, förklarar då.. hejhopp

Av emelie wåhlin - 16 januari 2011 14:47

hmm... ja va ska ja skriva, har fkt inte hänt så mke denna månaden men den har varit bra iaf, spenderat mke tid me fina kompisar o min underbara pojkvän, (som nu åkt t frankrike i en vecka :/) men hoppas han har de bra iaf ^^ har oxå hunnit vila ut mig, känner mig piggare nu än va ja va innan jullovet iaf :p resten av månaden ska ja ba njuta av livet o träffa underbara människor, tänkte att ja skulle hinna shoppa lite oxå, i need it i think :) haha, men hoppas erat januari har varit lika bra som mitt o att ni mår bra o.s.v ^^ 


imorron kommer nästa utmaning;


-  det här får mig att må bättre

Av emelie wåhlin - 13 januari 2011 20:21

oj..

den här va riktigt svår fkt.. 

de ja ångrar mest i mitt liv va nog den perioden ja inte mådde så bra, tog inte vara på mitt liv, bara tryckte ner mig själv, tack o lov tog ja mig ur detta, tack vare min familj och mina extremt underbara vänner m.fl det hade nog kunnat gå illa annars, men just nu kan man nog säga att ja lever min dröm ^^ visst de kmr dagar ja e på dåligt humör oså, sånt har alla, men måste bara säga till alla där ute; va inte rädda att ta hjälp, att prata ut, för det är så mycket skönare att inte behöva gå o bära allt på själv.. 


"delad glädje är dubbel glädje, men delad sorg är hälften så stor"



sköt om er!


imorron kommer nästa utmaning;


- den här månaden

Av emelie wåhlin - 11 januari 2011 20:22

halloalla :D

sry att de tagit lite tid me detta inlägget, har inte suttit vid datan o inte haft tid oså.. 


men here it comes! ;)


nånting som jag saknar.. hmm.. 


jo, ja saknar att kunna åka skridskor i flera timmar, de va såhär, ja började åka konståkning för ca. 4 år sen o blev typ helt kär direkt, seriöst, kan fkt inte beskriva känslan när ja får på mig ett par skridskor ^^ ja tränade i ca. 2 år sen var jag tvungen att sluta pga skador i både fötter o knän :/ usch va ja va deppig där ett tag, men iaf, nu åker ja så ofta ja kan på vintern, men kan oftast bara åka i ca 10min-en kvart, sen får jag som "kramp" i fötterna o kan inte stå upp på typ en kvart, men de e alltid härligt så länge de varar :) 
men de e nått ja verkligen saknar!


imorron kommer nästa utmaning;


- detta ångrar jag



btw, har 1 månad me min älskling idag ^^ 
grattis? (a)


- ja älskar dig kristan! <3 

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards