liillaaemeliiee

Alla inlägg den 2 april 2011

Av emelie wåhlin - 2 april 2011 22:22

tjohej, har precis kommit in från en kväll hos grannarna :D 

himla kul assu, massa roliga skämt och timmar av sing star ;) 

ska nog kolla på tv en stund innan ja går o lägger mig :) 
sen e de grymt kul att se att statistiken stiger mer och mer ^^
de skulle va kul om ni lämna lite kommentarer oxå ;)

kanske skulle köra på en frågestund elrnått? :)


saknar oxå min älskling 7kt mke :/ inte träffats sen i tisdags.. men ah, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :) 


funderar oxå på om ja ska fixa ordning i mitt rum, typ sätta upp texter på väggarna, för dom som känner mig riktigt bra vet att ja älskar att kladda ^^ speciellt dom som har sätt mina skrivhäften i skolan, haha ;) tycker det är grymt snyggt att ha texter överallt, haha :D 

men ah, ska nog sätta mig vid tv:n en stund nu :) 

godnatt alla fina! :)



   

Av emelie wåhlin - 2 april 2011 17:08


   


 

 

 


..i bilder

Av emelie wåhlin - 2 april 2011 13:44

vaknade för typ 45 min sen, och min fot har somnat :/

men aja, idag blire slapp, e grymt trött :o

så just nu har ja inte så mke att skriva diräkt.. 

skriver senare sen :) 


 


 

Av emelie wåhlin - 2 april 2011 00:15

tjohej! :D


har inte hunnit skriva nånting idag för har haft fullt upp me massa roligt :j


elr ah okej, ja va ju i skolan dock, men sen så drog ja t stallet och nattis hände me! :D gick lite trögt i början för min lilla plutt ville inte göra som han skulle :/ (trolle, dock inte min egen häst, har ingen :p) men sen när vi skulle hoppa bana så blev de värsta raketfart på han så då gick de ass bra, så började tänka på om jag ska börja tävla igen, det var nästan 2 år sen sist nu :o men iaf, jag ska ha honom i 3 dagar på påsklovet så får väl hoppas han sköter sig ;) 


men iaf, när ja kom hem från stallet så blev det ett långt bad, de e seriöst de bästa som finns när man har varit i stallet! :o 

fixade mig sen drog ja ner t kyrkan o träffa elin, båda va trötta ikväll så de blev massa flum, tack t josef, elias & wille oxå som gjorde kvällen massa rolig! har nog inte skrattat så mke på 7kt länge assu ^^ 

så nu har ja kommit hem för en stund sen och ska nog gå o lägga mig strax, rätt trött faktiskt, imorron blire la att hitta på nånting, har ingen aning om vad, kanske ba tar de lugnt elrnått, kan va rätt skönt det med :) 


juste det var 1a april oxå, lyckades fkt ba bli lurad 1 gång av min pojkvän, och jag lyckades inte lura nån heller, va för trött för att komma på nånting, hahaha ^^ 


aja, godnatt!


 

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards