liillaaemeliiee

Alla inlägg den 4 april 2011

Av emelie wåhlin - 4 april 2011 19:11

tjohej ;D


åh va ja e på bra humör idag! kmr bli en toppenvecka!


sitter här o lyssnar på musik, lagade mat för en stund sen, pasta som vanligt ;) 

haha matlagning är väl kanske inte min starkaste sida elrså ;) 


iaf, va i skolan idag :o kul va? - naaaeeeee inte jätte assu :p 

men jag överlever när jag har mina tjejor med mig!

utan dom vore jag ingenting och skoldagarna skulle va så himla tråkiga! 


sen efter skolan åkte jag in till stan och träffade min älskling, har saknat honom så himla mycket, bara att få se honom le mot mig är nog den härligaste känslan i hela världen, vore ingenting utan honom heller, nu väntar en till lång vecka utan honom :/ men han kommer till mig på måndag då har vi oxå 4 månader och det ska firas med att han ska komma och kolla på skolmusikalen, jag älskar dig!


och påtal om musiklen, det är bara 2 dagar kvar till premiären nu!! :D 

ååååååååh va taggad jag är! det bara pirrar i hela kroppen när jag tänker på att det snart är dax! ^^ 

så imorron har vi genrep nästan hela dagen, sen blire konfa efter de :) 

på onsdag kommer då rasmus, sover över till torsdag så får vi se om han kankse e me en stund i skolan, fredag ere ridning och sen blire säkert kyrkan på kvällen, och helgen tar jag som den kommer :) får väl se om min lilla elin har tid för mig nån dag ;) 


sen har jag förövrigt slutat dansa, som en del vet har jag tävlingsbuggat men lusten fanns varken kvar hos mig och min partner så vi tar en paus, får se om vi tar upp det igen, det är ju inte helt omöjligt :) 

men jag har haft så himla kul tsm med Benjamin, han e en grymt härlig kille! fortsätt va den du är! :) 


nu ska ja plugga, skriver sen! 


pusssss (L)



 

Av emelie wåhlin - 4 april 2011 07:29

tjohej!


nu taggar vi skola massa! elr inte -.- 

usch va trött jag e :( 

aja, nu måste ja typ gå annars kmr ja ju försent o de e inte bra alls :o 

drar direkt t stan efter skolan o träffar älskling :) (äntligen) ^^ 



så hejhopp! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards