liillaaemeliiee

Alla inlägg den 12 april 2011

Av emelie wåhlin - 12 april 2011 21:57

alla dom gångerna jag lämnats ensam och sårad

det skaver inte längre i mina tankar

inte sen jag träffade dig

du har tagit hela mitt hjärta

läkt alla sår

det räcker med att bara höra din röst

så kan flera års olycklighet försvinna på bara några sekunder

kärlek är en balansgång 

men utan dig vid min sida så hade jag tappat balansen helt

det är nu inte längre tyngdkraften som håller mig på jorden


Av emelie wåhlin - 12 april 2011 20:16

hej igen ;)


tänkte nu va lite shysst o lägga upp bilderna jag & emma tog idag, men tänker oxå börja med 7 sanningar om mig för er som vill veta :D


* jag kan gå från jätte blyg till helt galen på bara några minuter 
* jag känner mig jätte naken om jag inte har halsband på mig!
* jag nästan alltid glad och älskar att skratta
* jag är född i motala 
* jag har blivit jämförd med både molly sandén och avril lavigne (?!)
* jag lyssnar på musik nästan heeeeela tiden
* jag älskar petter, eminem & fronda


 - den ni ;)





   

 





   

 


 








     


 

Av emelie wåhlin - 12 april 2011 17:12

hejsan hoppsan!


ja vet att ja inte har bloggat på en hel vecka men ja har inte haft tid, har varit hur mycket som helst med musikalen denna veckan :o 

det är inte riktigt slut än heller, tack o lov :) så 7kt roligt ere!


iaf, denna veckan har de då varit mke me de osen igår så hade jag och älskling 4 månader så han kom och kollade på en musikalföreställning osen är ju han världens gulligaste så han hade köpt rosor :') 

jag älskar dig! du är det bästa som hänt'<3


idag så hade vi musikal på förmiddan/morronen, sen var det en mattelektion osen slutade vi vid kvart i 12 :D så 77777kkkkkttt najs vare ;D

så jag och emma drog hem till emma och schteeeekte pannkakor, elrah, jag schteekte och emma heja på ;) haha ja va f1 grym på de så dom blev as goda, vi åt typ hur mke som heeelst o typ dog efter de ^^ men sen drog vi iaf ut o tog bilder :) dom kmr kanske upp senare ikväll, eftersom emma har dom och hon är just nu i stallet ^^ 


imorron har ja fkt inget planerat, blir en helt vanlig skoldag tyvärr :/ 

orkar ingentligen inte, känner verkligen att jag behöver påsklov nu, vilket de blir på fredag :D maha :j osen ere ba 12 dagar kvar tills jag fyller år :D

värsta glaaaad juuuu! :j

seriöst livet är allmänt bra just nu så derför hade ja tänkt försöka fixa en ny header ikväll, den jag har nu e rätt tråkig assu ^^ 


aja, mke text nu, bilder kommer som sagt senare sen ikväll :) 



 

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards