liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

moonlight shadow

Av emelie wåhlin - 16 april 2011 19:12

tjohej :D 


sitter här me min lilla plutt elin :D 

o vi har no life ;) 


har inte skrivit nått för ja har varit hos älskling, åkte dit efter skolan och sovit där inatt, har haft de 7kt underbart, bio igårkväll 'I am number 4'

helt okej, både bra och dålig tyckte ja ^^ 

ja åkte från älskling vid typ 20 i 3 o mötte elin på stan, blev en palett med massa ögonskuggor och 2 borstar till ^^ najs ere :D 

sen åkte vi hem hit o har suttit i min säng i typ 1 timme o lite till, haha :D


ska snart käka osen blire myskväll :j


imorron så vet ja fkt inte vad som händer, får ta de som de kmr ;) 


skriver när ja har nått kul att berätta, men de blir nog iaf ett inlägg till innan ja somnar inatt :) 


puss! 



'



haha bild jag fick utskriver av älskling som snart kommer sitta uppe nånstans i mitt rum ;)

|

V



       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards