liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Rubrik saknas

Av emelie wåhlin - 21 april 2011 18:07

haha tkr de e så 7kt roligt att även fast ja inte skriver nått så e de fortfarande rätt många som e inne o kollar ^^ 


jag har iaf haft rätt mke kul för mig dom senaste dagarna :p


i måndags tog jag 2 hål till i örat, ett längst upp och ett brevid dom som ja tog för typ 4 år sen ^^ 
sen åkte ja o elin upp t stan o tråka osen mötte vi upp min bror o pappa på a6 oså åkte vi porsche hem :D


i tisdags så bowla vi med elins pojkvän jakob och älskling, riktigt kul vare ^^
och jag förlora, bara för att min arm va sneee :o

sen sov älskling hos mig, fast vi va tvungna att gå upp tidigt för ja skulle upp t stallet, men ah, kristian kunde ju åka hem o sova sen ^^


så ah, på onsdagen va ja i stallet hela dagen och de va ja idag oxå , ska ner t elin snart oxå, och imorron följer anna med mig till stallet & då äre hopptävling :D

wish me luck? ;)

sen sover nog älskling hos mig :D

och på lördag fyller jag år :j

så vi får se vad som händer då ^^


så nu ska ja ta o chilla mig iväg t elin snart, duscha först oxå :o


hihi, hejdå :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Skapa flashcards