liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

bildbomb!!!!!!!!

Av emelie wåhlin - 21 oktober 2010 20:27

hejhopp ! :D


tyckte fkt ja borde skriva nu ;)


idag va ja i skolan, som vanligt :p

sen tog ja & nattis bussen t stan som varje torsdag, eftersom vi har yoga på torsdagar, men idag va de sista gången för mig eftersom ja ska på läger nästa torsdag så ja kan inte va me när de e sistsista ggn :p

haha, humor.. 


sen drog vi iaf t kaffebönan o fikade, mysigt värre, haha :) 

sen skulle vi vänta på hennes mamma för hon va i stan o vi skulle åka me henne hem, då gick vi in i nån wierd liten wb A6 me 6 butiker precis vid "house of style" typ :p

haha o ja gick emot nått me min ass bigga väska :o

som tur e så va de inget som trilla ner elr gick sönder (a)

hahaha, hade vart lite typisk mig annars...

o nattis ba; ehm, emelie, ja tror inte vi ska va inne i såna här butiker..

o ja kunde inte hålla me mer ;)


men iaf, sen kom hennes mamma o vi åkte t netto o handla lite :)

osen kom vi hem för typ 1½ timme sen kanske :p


imorron blire skolan igen, sen kmr mamma o hämtar mig i skolan så ska vi åka in t stan o ja ska köpa mystofflor o typ en natt tröja t konfalägret :D

åker ner t kyrkan vad kvart i 5, sen drar vi (y

kmr bli hur kul som helst, e taggad t 1000%


så kanske inte hinner skriva nått för än på lördag nu, men kmr ta 7kt mke bilder så då lägger ja upp dom, (från konfalägret assu för dom som inte fatta ;) ) 


men nu kmr de iaf lite bilder på allt möjligt :d

minnen o nutid typ ;)


haha enjoy ^^ 



haha ja o min "syster" frida, en bild från 2001 typ ^^


 



en bild på mig o nåra klasskompisar från en klassresa för typ 2-3 år sen ^^



 



jag o elin, bästavän,syster,pungråtta osv.. de va rätt nyligen assu, typ lördags ^^


  


jag & johanna från stockholm, saknar henne 7kt mke! bild från i sommras


  


jag, mia & elin, från förra lördagen :)

 



ja o elin i halmstad i sommras<3 ta mig tillbaka säger ja ba!

  


jag och min storebror christoffer på midsommarafton ^^


 


ja o elin... igen ;) haha, bild från i sommras :)


  


jag och min barndomsvän från motala, från vaggan till graven!<3


  

jag och pappa i idre typ i april :)


 

jag & maja, ett läger på vidablick för ca. 2 sommrar sen, här kmr lite fler bilder därifrån.. 


 

bada me kläder kan man oxå göra.. ^^


 

kextävling ;)


 

hahahaha


 


ännu mer hahhaha


 

humor assu ^^


 

ja o mina tjejor emma o sara :)   

(L)


  



små bilder från ett sångläger ja va på i sommras, 7kt kul, saknar alla grymt mke!

                  


sista bilden för idag!

när ja va o hälsa på alice på bohusbjörkö (en ö utanför göteborg)


  


have fun take care!


/ lillan*

 
 
Johanna

Johanna

6 november 2010 11:56

Jag saknar dej sjukt mk!
Måste träffas snart, puss, love u!

http://josun.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards