liillaaemeliiee

Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie wåhlin - 25 oktober 2010 20:38

jag börjar med att säga tack

du är min livsglädje

du är min medicin

du är en ängel

du är den bästa killen som jag någonsin kunnat fått

du är den jag alltid önskat att jag haft

du är min styrka att överleva

du ger mig inre kraft

om du bara är en dröm, låt mig sova då

för du är det bästa jag har

lämna mig inte snälla stanna kvar

du finns när ja behöver dig

älskling, kom o lägg dig här intill brevid mig

man ska aldrig säga aldrig 

men ja kommer stanna med dig

och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig

även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram

du tror du vet vad jag känner 


men jag känner så mycket mer!




godnatt :)


/ liillan*   

Av emelie wåhlin - 24 oktober 2010 20:46

hejsan hoppsan :D


ja e 7kt lycklig ! :D

o ja kan inte säga vrf shalallalala ;)



men iaf, 7kt mysig dag idag ^^

först a6 me pappsi, o min pappa har ass bra klädsmak!! :o


sen åkte ja hem o hade mysigt ;)

o nu sitter ja här o kollar "ensam mamma söker" :d


på onsdag åker ja t stockholm på camp lingman (y

träffar massa ruliga människor som ja inte träffat på ass länge :')
7kt kul!


sen på söndag kommer frida upp t pappa i stockholm o följer me mig hem :d


hon e kvar t på onsdagen typ o på tisdagen ska vi åka o rida på kyrkekvarn :D


sen åker ja t kristianstad på sånglektion o träffar alice :d


kmr hem o vet inte va ja ska göra resten av lovet ^^

får se om de blir nått kul :)


men nu ska ja fortsätta me att kolla ensam mamma söker :d



have fun take care

/ lillan*  





älskar låten t 1000000000% !!!!! <3


Av emelie wåhlin - 23 oktober 2010 20:43

hejsan hoppasan ! :D


3:e inlägget för idag ^^


hahaha va duktig ja e ;)



just nu sitter ja o snackar skype me typ elin, amanda, emil o isak ^^
emil o isak sitter typ o spelar så dom e lite lama att snacka me ;) 

hahaha o nu stack dom ba för att dom va så inne i sitt spelande -.- xdd



haha men nu orkar ja inte skriva mer ^^ 




and as i say:


take care have fun ! 

/ lillan*   

Av emelie wåhlin - 23 oktober 2010 20:16

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 22,36kr
2. Har du haft sex den närmsta veckan? - nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - haha massa folk :p
4. Hur lång är du? - 1,57 -.- 
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - kollar nu, "mitt stora feta grekiska bröllop"
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - e på skype :) <333 - emil
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - smsa :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta
9. När såg du senast din mamma? - nu :p
10. Är du kär? - jao..
11. Veckans bebe? - mia ;)
12. När vaknade du idag? - vi blev väckta kvart över 8 :'(
13. Vilken är din favoritplats? - haha dedu ;)
14. Vilken plats föredrar du minst? - just nu, hemma

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - nån plats man kan kalla hemma iaf :)
16. Hur stor är din säng? - inte stor :(

17. Vad sover du i? - trosor för de mesta :p
18. Hur många kuddar har du i sängen? - tre :)
19. Var bor du? - bankeryd
20. Tycker du om kinamat? - ah
21. Tycker du om kaffe? - nej ;s
22. Vad dricker du helst till frukost? - inget? xd
23. Kan du spela poker? - nej ? :o
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - ah ^^
25. Vill du ha barn? - ah :)
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska :)
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - bassäng :)
29. Vad spenderar du helst pengar på? - vene :o
30. Äger du värdefulla smycken? - nja tror inte de :p
31. Kan du rulla med tungan? - ah :d
32. Vem är den roligaste människan du känner? - haha måste ju ändå va simon ^^
33. Vad har du för ringsignal? - nån temasignal xd
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - mamma har :p
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - min gitarr :p
36. Kan du byta olja på bilen? - HHAHAH, nej ? xd
37. Vilken var den senaste boken du läste?- the return of hjärtans fröjd, vi hade gruppläsning på svenskan :p
38. Dansar du i bilen? - haha sometimes xd 
39. Piercing? - nej :(
40. Har du någon tatuering? - nae, men vill ha
41. Har du provat droger? - usch nej !
42  Rökt eller snusat? - nej
43. Har du pojkvän eller flickvän? - nae inte längre
44. Vad är ditt mobil nummer? - haha jadu....
45. Vad ska du göra ikväll? - snacka skype me emil, sen vene :p
46. Har du några syskon? - ah världens bästa!
47. Har du pussat det motsatta könen? - ah 

48. Vad är klockan? - 20.31

Av emelie wåhlin - 23 oktober 2010 15:11

hejsan hoppsan! ;)


kom hem för ca 20 min sen nu, haft ass kul ! :D

blev inte så mke bilder som ja hade trott fkt ^^

men de va ba för min kamera dog -.-

men tog lite me mobilen oxå ;)


iaf såhär har min helg sett ut;


FREDAG: till anderssons skor i bryd o köpa myyyysiiiga strumpor, ett par me lejon o ett par me leoparder ^^ sen åkte ja o mamma hem o ja duscha o fixa mig, sen skulle ja packa men ja hann inte så pappa fick göra de för han e grym på att packa väskor :p seriöst de såg ut som ja skulle flytta xd värsta bigga väskan me kläder, lakan m.m sen min skolväska me penna, block, laddare m.m osen en kudde, en godispåse, en dricka osen när ja kom fram t de stället vi skulle va på så fick ja min väska ja glömde i kyrkan för typ 2 månader sen xd haha, men sen så åkte ja ner t kyrkan o hoppa på bussen, satt brevid mia såklart ;)

haha, alla hade typ ass kul (y

vi kom fram o alla packa upp sina saker o valde rum osånt, ja bodde me mia o ewe (y

sen gick vi o käka osen gjorde vi massa aktiviteter utomhus, o ja frös seriöst rumpan av mig, när vi gick in sen så kände ja inte mina ben :o

hahaha men vi gjorde massa sen kvällen/natten, kolla film b.l.a

orkar inte skriva precis allt i varje liten detalj för e ass trött xd


men vi somna iaf runt 3, sen blev vi väckta vid 8 (!!!!!!!!!!!!!!!!!) :oooo

usch va ja va trött då assu.. :s

men vi åt frukost osen typ gjorde massa annat som ja fkt inte kmr ihåg nu xd

ja va nog inte riktigt vaken ^^


sen städa vi i stugorna oså.

sen åkte vi hem ;p


vi hade bluetooth party på bussen påväg hem :d

de betyder att alla har på sin bluetooth o byter t värsta ruliga namn osen skickar man runt massa ass ruuliga bilder oså ;)

de va ass kul ^^


men nu e ja iaf hemma o får se va som händer ikväll sen :)


får la se om ja hittar på nått me nån :)


men de kmr iaf nåra bilder nu som ja tog me mobilen, dom e inte jätte bra men de kmr fler när ja fått liv i min kamera :p


have fun take care!

/ lillan*   



miiiia <3

 



haha simon xd


 


willebooii ;)


 


mee, klippt lugg btw ^^ tyx?


 

fille o danne ;)


 

simon igen ;)


   



som sagt fler bilder kmr sen :p


bye!

Av emelie wåhlin - 21 oktober 2010 20:27

hejhopp ! :D


tyckte fkt ja borde skriva nu ;)


idag va ja i skolan, som vanligt :p

sen tog ja & nattis bussen t stan som varje torsdag, eftersom vi har yoga på torsdagar, men idag va de sista gången för mig eftersom ja ska på läger nästa torsdag så ja kan inte va me när de e sistsista ggn :p

haha, humor.. 


sen drog vi iaf t kaffebönan o fikade, mysigt värre, haha :) 

sen skulle vi vänta på hennes mamma för hon va i stan o vi skulle åka me henne hem, då gick vi in i nån wierd liten wb A6 me 6 butiker precis vid "house of style" typ :p

haha o ja gick emot nått me min ass bigga väska :o

som tur e så va de inget som trilla ner elr gick sönder (a)

hahaha, hade vart lite typisk mig annars...

o nattis ba; ehm, emelie, ja tror inte vi ska va inne i såna här butiker..

o ja kunde inte hålla me mer ;)


men iaf, sen kom hennes mamma o vi åkte t netto o handla lite :)

osen kom vi hem för typ 1½ timme sen kanske :p


imorron blire skolan igen, sen kmr mamma o hämtar mig i skolan så ska vi åka in t stan o ja ska köpa mystofflor o typ en natt tröja t konfalägret :D

åker ner t kyrkan vad kvart i 5, sen drar vi (y

kmr bli hur kul som helst, e taggad t 1000%


så kanske inte hinner skriva nått för än på lördag nu, men kmr ta 7kt mke bilder så då lägger ja upp dom, (från konfalägret assu för dom som inte fatta ;) ) 


men nu kmr de iaf lite bilder på allt möjligt :d

minnen o nutid typ ;)


haha enjoy ^^ 



haha ja o min "syster" frida, en bild från 2001 typ ^^


 



en bild på mig o nåra klasskompisar från en klassresa för typ 2-3 år sen ^^



 



jag o elin, bästavän,syster,pungråtta osv.. de va rätt nyligen assu, typ lördags ^^


  


jag & johanna från stockholm, saknar henne 7kt mke! bild från i sommras


  


jag, mia & elin, från förra lördagen :)

 



ja o elin i halmstad i sommras<3 ta mig tillbaka säger ja ba!

  


jag och min storebror christoffer på midsommarafton ^^


 


ja o elin... igen ;) haha, bild från i sommras :)


  


jag och min barndomsvän från motala, från vaggan till graven!<3


  

jag och pappa i idre typ i april :)


 

jag & maja, ett läger på vidablick för ca. 2 sommrar sen, här kmr lite fler bilder därifrån.. 


 

bada me kläder kan man oxå göra.. ^^


 

kextävling ;)


 

hahahaha


 


ännu mer hahhaha


 

humor assu ^^


 

ja o mina tjejor emma o sara :)   

(L)


  



små bilder från ett sångläger ja va på i sommras, 7kt kul, saknar alla grymt mke!

                  


sista bilden för idag!

när ja va o hälsa på alice på bohusbjörkö (en ö utanför göteborg)


  


have fun take care!


/ lillan*

Av emelie wåhlin - 20 oktober 2010 20:30

hejhopp :)


haha rkt stolt över mig själv, skrivit både igår & idag, haha får hoppas att de fortsätter såhär ^^


idag har ja inte gjort så mke, gick upp t skolan som vanligt..

hade musikal idag oxå, fick reda på vilket tema vi ska ha iår, men de tänker ja inte säga här än iaf ;)
kmr bilder oså från iaf dom flesta träningarna :)

osen e de föreställningar i april :) :)


men iaf, sen åkte ja till BUP o vi kom fram t att ja inte skulle komma dit på länge nu ba för att de inte finns nått att prata om :p


sen drog ja o mamma donken ^^
sen skulle ja va me anna idag, o såklart så skulle ja klanta de genom att somna precis när ja kom hem..
förlåt anna, vi får hitta på nått nån annan dag! :)


imorron e de mitt sista yoga pass :/
lite sorgligt, de har vart rätt mysigt men ja har inte tid o ork känner jag :/
men ja o nattis ska åka i fika efter, som vi gjorde förra veckan, de va 7kt mysigt :)

jag älskar dig gumman!<3



men nu ska ja försöka redigera lite bilder :)

ha de bra :d



take care have fun

/lillan



här får ni en liten bild på mig oxå ^^


   

Av emelie wåhlin - 18 oktober 2010 20:55

hejhopp !


nu e ja tbx efter en bloggpaus, ska verkligen försöka blogga mer nu!

har hänt mke den senaste tiden så just nu e de lite "lugnet efter stormen" haha, så nu har ja nog tid att blogga :)



idag har ja typ inte gjort ett skit, skolan, lång dag.. usch, sjukgymnasten i typ 10 min ^^ sen drog ja hem o la mig i soffan o tjocka mig totalt... haha, men sen hade ja iaf dans, (för dom som inte vet så tävlingsbuggar ja me en kille som heter Benjamin) han e total galen o hur rolig som helst ! tror allvarligt vi skrattar mer än dansar.. ^^ haha.


nu ska ja tjocka mig framför tv:n lite till, imorron blire kofa osen i helgen blire konfa hajk ! :D
taggad t 10000½ ;D



pusshej! <3


Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards