liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

cause the days ain't the same without you, but i will always love you, and you will always be my dream come true.

Av emelie wåhlin - 23 oktober 2010 15:11

hejsan hoppsan! ;)


kom hem för ca 20 min sen nu, haft ass kul ! :D

blev inte så mke bilder som ja hade trott fkt ^^

men de va ba för min kamera dog -.-

men tog lite me mobilen oxå ;)


iaf såhär har min helg sett ut;


FREDAG: till anderssons skor i bryd o köpa myyyysiiiga strumpor, ett par me lejon o ett par me leoparder ^^ sen åkte ja o mamma hem o ja duscha o fixa mig, sen skulle ja packa men ja hann inte så pappa fick göra de för han e grym på att packa väskor :p seriöst de såg ut som ja skulle flytta xd värsta bigga väskan me kläder, lakan m.m sen min skolväska me penna, block, laddare m.m osen en kudde, en godispåse, en dricka osen när ja kom fram t de stället vi skulle va på så fick ja min väska ja glömde i kyrkan för typ 2 månader sen xd haha, men sen så åkte ja ner t kyrkan o hoppa på bussen, satt brevid mia såklart ;)

haha, alla hade typ ass kul (y

vi kom fram o alla packa upp sina saker o valde rum osånt, ja bodde me mia o ewe (y

sen gick vi o käka osen gjorde vi massa aktiviteter utomhus, o ja frös seriöst rumpan av mig, när vi gick in sen så kände ja inte mina ben :o

hahaha men vi gjorde massa sen kvällen/natten, kolla film b.l.a

orkar inte skriva precis allt i varje liten detalj för e ass trött xd


men vi somna iaf runt 3, sen blev vi väckta vid 8 (!!!!!!!!!!!!!!!!!) :oooo

usch va ja va trött då assu.. :s

men vi åt frukost osen typ gjorde massa annat som ja fkt inte kmr ihåg nu xd

ja va nog inte riktigt vaken ^^


sen städa vi i stugorna oså.

sen åkte vi hem ;p


vi hade bluetooth party på bussen påväg hem :d

de betyder att alla har på sin bluetooth o byter t värsta ruliga namn osen skickar man runt massa ass ruuliga bilder oså ;)

de va ass kul ^^


men nu e ja iaf hemma o får se va som händer ikväll sen :)


får la se om ja hittar på nått me nån :)


men de kmr iaf nåra bilder nu som ja tog me mobilen, dom e inte jätte bra men de kmr fler när ja fått liv i min kamera :p


have fun take care!

/ lillan*   



miiiia <3

 



haha simon xd


 


willebooii ;)


 


mee, klippt lugg btw ^^ tyx?


 

fille o danne ;)


 

simon igen ;)


   



som sagt fler bilder kmr sen :p


bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards