liillaaemeliiee

Alla inlägg den 5 november 2010

Av emelie wåhlin - 5 november 2010 14:51

hejsan hoppsan!


idag va ja uppe tidigt, igen..

haha elr okej, 11. 

kanske inte tidigt för er andra men för mig som brukar sova t kl 12-1-2 haha. 


hade tänkt starta nått nytt här o se hur de går'

dagens hjälte, elr va ja ska kalla de.. 


dagens hjälte idag e iaf min storebror.

ja har inte träffat han på mer än en vecka nu, men han finns alltid hos mig iaf, han e ju av samma kött o blod. 

han har alltid funnits o lyssnat när ja behövt prata. 

nu kommer han göra praktik i stockholm i 5 veckor & det kommer bli hur tomt som helst här hemma. 

men ja får träffa honom i helgen iaf.

tack o lov!

han e min bästa vän, min storebror & min hjälte ! 

jag älskar dig ! <3


  

bilden såg ni igår oxå, men de får ni leva me :)



nu ska ja snart t stallet så ja hinner inte skriva så mke mer.

men ikväll kommer matilda o simon (tror ja?) 

så får ja väl kidnappa nattis oxå ;)


ne nu ska ja komma i tid t stallet för en gångs skull ;) 



take care have fun! 


/ lillan*     



Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards