liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

i have nothing, if i don't have you'

Av emelie wåhlin - 27 februari 2011 13:22

tjenamors! 

ja har haft världens klockrenaste helg assu! shit va ja behövde detta ^^ 

fredag så kom älskling, nått ja verkligen behövde kände jag! mys osen kom nattis o hennes familj o åt här, sen åkte ja, kristian o nattis ner t disel (kyrkan i bankeryd där dom har som en 'fritidsgård' elr va man ska säga på fredag kvällarna) och i fredags vare filmmaraton så de va riktigt najs :) 

igår så vakna ja vid typ halv 2, 7777kt najs :j gick upp o duscha o fixa mig oså, sen kom emma jonna o sara vid typ 5 så vi snacka o lyssna på muuusik, massa gööttt! sen kom kristian och affe då hade vi lite problem me att hitta på va vi skulle göra, så vi satte på en film o bytte typ 4 ggr sen xd haha så bra e vi :p

sen följde vi kristian o affe t bussen osen tog vi 'promenad' o prata massa, älskar er tjejer, ni är bäst! sen sov emma o jonna hos mig, så grymt kul! snacka om att mina marshmallows blev lyckade, haha..  

aja, hoppas alla har haft de lika bra som mig :) 
puss & hej !


take care!

/lillan*


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Ovido - Quiz & Flashcards