liillaaemeliiee

Alla inlägg den 7 december 2010

Av emelie wåhlin - 7 december 2010 13:31

okej, detta kan nog bli en av dom svåraste tror jag.. 

för mig är kärlek att hitta en eller flera personer som man känner sig trygg hos, endel tycker att kärlek bara är att hitta en person att vara tillsammans med, o de e en väldigt stor kärlek, men kärlek kan oxå vara till sin familj, om man trivs med sin familj så har man en slags kärlek till dom, elr om man hittar en kompis som man känner sig trygg med o vet att man kan lita på, där har man en kärlek, man kan ha kärlek till ett husdjur, elr till en sport/hobby, endel har till o me kärlek till sitt jobb, elr till sin skola... ja ni fattar.. kärlek för mig är allså att hitta nånstans där man är trygg, nånstans/hos någon man vill stanna, någont/någon man älskar o när man har hittat denna speciella plats, då är det som att flyga utan vingar.. 



imorron kmr nästa utmaning;


-mina föräldrar

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards