liillaaemeliiee

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av emelie wåhlin - 2 januari 2011 15:50

hejhopp, det blev nått konstigt med inlägget igår så ja vet inte om de inte syns på bloggen :s


men iaf, här kmr svaret t den oxå:

ja använder inte handväska ;)


osen dagens;


haha assu ja e rätt dålig på att komma ihåg va ja gör i veckorna :o


men ska försöka komma ihåg xd

måndag;

kmr inte ihåg, pinsamt assu :$


tisdag;

va me nattis, vi va på stan gick runt o kika lite i affärer sen satte vi oss o fika o prata lite :) sen åkte vi hem t nattis igen o kolla film sen sov vi nog över, kmr inte rkt ihåg hahahahhaa xd


onsdag;
ja o nattis åkte t stan o träffa älskling o jocke , väldigt socialt oså... xd haha, men sen drog vi iaf hem t kristian o satt i hans soffa o typ kristian o jocke spela nått tv spel elr va de va xd o nattis tog sönder kristians DH-band ^^ haha, sen va ja tvungen att åka in t stan me pappa för att göra en sak, sen när ja kom hem så kom kristian t mig ist, vi va ute o gick en stund sen hem t mig, när han åkt hem så va ja o nattis ute o gick, sen drog vi hem t mig o kolla massa film osen sov hon hos mig


torsdag; 

ja o nattis vakna vid typ 1 o käka lite oså, sen drog nattis hem o ja ba slappa en stund, sen börja ja fixa mig för en tjejkväll me bruuuudarna :D ja kom sist hem t emma, som vanligt xd hahahaha fail, iaf, sara o jonna satt vid datan, sen drog vi ner t centrum o käka pizza, kände att ja inte skulle tagit dendär 2a biten assu xd men iaf, sen drog vi t ica o köpte massa godis o chips o annat gott ;) träffa oxå robin o hans kusin, dom va fedt osociala ;) hahaha, antagligen för att vi tjejer va grymt flumm o sociala, sen drog vi iaf hem t emma o satt massa vid datan o tog kort o kolla film, sen när vi skulle sova så skulle emma o sara sova i samma säng, o då förstår ju vem som helst att dom inte skulle kunna hålla keft, så dom låg o snacka t typ halv 8 på morronen xd assu shit va ja o jonna blev irriterade xd sen måla vi på jonna när vi trodde hon sov men så gjorde hon inte de iaf xd hahahhaha sån fail... kvällen o natten blev iaf gryyyyymt lyckad :D


fredag; (nyårsafton)

vaknade upp hos emma vid ca halv 10 -.- hahaha, sara drog hem ja o emma o jonna satte på en film, ja somna, haha, sen gick vi upp o käka pankakor :D sen flumma vi massa framför emmas data (y najjs, sen åkte ja hem o kristian kom, yeah, kul att ja va helt osminkad o jätte ful i håret oså, haha aja xd han va hos mig t typ 7, sen käka ja me familjen sen gick ja o la mig en stund, rolig nyårsafton assu, mamma väckte mig vid ca halv 12, då drog ja t nattis o skåla vid 12 slaget me hennes familj, de va mys, sen gick ja o nattis o nattis kusin jacob upp på nattis rum o spela lite gitarr o sjöng "jätte fint" ;) sen kolla ja o nattis på film :)


lördag;

slappa massa, hade grymt ont i magen vene vrf :/

sen drog ja ner t elin, 7777kt kul! :D

hahaha vi skulle göra dipp, o den blev hur salt som helst o ja ba; elin vi kan inte äta detta, vi kmr få leversjukdomar, o hon ba; ah, typ leverpastej..

o shiiiiiiit va ja garva xd va typ tvungen att lägga mig ner på golvet xd

men sen kolla vi massa film hela kvällen o ja drog hem vid typ 11 :)


söndag;

de e visst idag de... haha, min bror väckte mig vid typ kvart i 2, så vi gick upp o käka sen satte ja mig här o har suttit här ett tag nu xd

snart får vi gäster iaf :)


ha de bra! ;D



imorron kommer nästa utmaning;


-  vad hade jag på mig idag



haha igen ? xd

-aja.. 

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards