liillaaemeliiee

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av emelie wåhlin - 6 januari 2011 23:12

jaaaa... nu vare dags igen ;)

haha, okej, mina drömmar


-det första jag vill är att söka till idol o ta mig till finalen i globen (a)

-efter de, spela in en skiva o bli kändis

-jag vill oxå göra ett ridläger för barn med asbergers, de e de fkt ingen som vet om, men nu vet ni ;)

-sen vill jag gifta mig o bilda familj, flytta in i en villa helst i Los Angeles men Göteborg går oxå bra ;)

-sen vill ja ba ta livet som det kommer o göra roliga saker t.e.x spela in massa skivor, göra massa konserter m.m


men helst av allt vill ja ba hjälpa människor, sprida glädje o gärna föreläsa om framgångar o motgångar osånt :)



där har ni :D


o nu e de så att ja ska resa bort, så vet inte när ja har datan nästa gång.. 

typ på lördag elr söndag :)
men iaf


nästa gång kommer utmaningen;


- min första kyss

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards