liillaaemeliiee

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av emelie wåhlin - 26 mars 2011 15:34

haha blev en ny header o design idag oxå bara för att jag hade tråkigt ;) 
 

nu ska ja ta o fixa mig o packa, för de blir myskväll o övernattning hos elin ikväll :j 

awesomeness! 




 

Av emelie wåhlin - 26 mars 2011 13:29

hejhopp, ja veeeet att ja inte har uppdaterat -.- men ja har inte orkat o typ inte suttit nått vid datan :o men iaf, de har inte hänt så mke, har varit sjuk oså men de har ja ju redan sagt, jo btw! ja va på ullared för första gången i torsdags ba för vi hade studiedag, så jag, mamma, nattis och hennes mamma tog en dagstur upp dit. blev att ta me sig rätt mke grejor hem oxå ;) tar kort på de nån dag o lägger upp de, men orkar inte de nu ^^ hahaha och för dom som undrar så cyklade jag igår för första ggn detta året :j f1 härligt vare tills ja upptäckte att ja hade punka xd hahaha så sur blev jag ^^ sen va ja hos älskling hela kvällen igår, kände att ja behövde de :)

så var hemma därifrån vid 12 tiden så gick o la mig ganska diräkt sen va 7kt trött :p

nu börjar de oxå dra ihop sig för musikal premiär :D denna musikalen kmr blir så 7kt bra! 



men ah, nu ska ja gå o göra nått av mitt liv ;) 


take care!

/lillan* 


 

jag älskar dig plutten min <3

Ovido - Quiz & Flashcards