liillaaemeliiee

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av emelie wåhlin - 31 mars 2011 20:33

seriöst, när ja gick in på statistiken nu så såg jag att den 28 Mars hade jag 158 läsare o.O de e rätt mke för att va mig ba för att ja brukar ha runt 30-40 annars :o 

undra vad som var så intressant just då.. :o 


men iaf, behöver förslag på va ja ska skriva om så kommentera elr skriv t mig på facebook; Emelie Piloten Wåhlin


och så ni inte behöver fråga, ja heter 'Piloten' bara för att min klass kallar mig de ba för att ja har pälsmössa o pilotbrillzz ;) hahaha rätt oseriöst men ruligt ;)


och ba för att jag älskar min gulliga klass! haha :D


godnatt!


 

Av emelie wåhlin - 31 mars 2011 18:10

halloelr :)


sry att ja inte skrev nått igår oså, men ja pallade inte sitta vid datan :o 


igår hade vi musikalträning nästan hela dagen, va iaf hemma vid halv 4 typ, sen somna ja på soffan xd haha men vakna iaf av att elin ringde mig o ville ner på stan så vi tog en sväng dit, gick runt lite i affärer oså sen drog vi en macka på subway o gick sen till donken o tog en glass, hihi :D sen hängde hon me mig hem en stund vi käka vofflor och kollade på glee :D :D haha sen däcka ja i min säng efter Navy CSI ^^ 

idag vare skola, ganska rolig dag fkt, mke skratt oså :D

HAHA juste, precis när ja ska gå o göra ett prov så får ja ett sms av nattis; ska du hem snart för jag e utelåst.. 

så ja fick släppa in henne i mitt hus innan ja kom hem så när ja kommer hem så ligger den lilla skiten i min soffa o spelar in massa videoklipp på sin mobil, hahaha shit va ja garva! ^^ men ja älskar dig nattis gumman hur klanting du än är! :D <3

och nu sitter jag här, ska hämta pappa vid tåget snart oxå, han har varit borta 1,5 vecka nu så det ska bli skönt att äntligen få hem honom nu :) 

så ah, nu ska ja dra ;) 


ha de gött igelkött! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards