liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

25-dagars utmaning; nr 7 - min bästa vän

Av emelie wåhlin - 19 december 2010 12:59

hejhopp, förlåt att de har tagit lite tid att uppdatera detta, men har haft 7kt mke att göra så har knappt hunnit sitta nått vid datan -.- 


men iaf, min bästa vän heter Elin Nilsson, hon är 15 år o bor i en liten håla utanför jönköping (precis som jag) ;) 

på fritiden gillar hon att dansa, träffa kompisar (typ mig) ;) o sin pojkvän jakob :) dom har varit tsm i snart 2 månader ;) 


men iaf, ja o elin träffades genom ett kompisgäng som båda hängde me ett tag, vi har oxå en musikal i skolan varje år, så för 2 år sen va båda me på den, vi kom närmare o närmare varran, sommaren 2010 va våran sommar! vi va nästan varje dag o när vi inte hade varit på typ 2 så ba; FAAAN VA JA SAKNAAAAR DIIIIIIIG!!!!! hahaha (a) hon e den galnaste människa ja känner o man kan inte ha tråkigt me henne! tänk alla våra minnen.. halmstad, musikalen, söderköping, alla våra datanördsdagar, alla ggr vi gråtit tills vi skrattat, alla dagar vi skrattat tills vi gråtit.. de finns så mke, ja skulle kunna sitta en hel dag o ba rabbla upp saker vi gjort.. att allt höll på att försvinna för ett tag sen kan ja inte fatta, men du är inte bara min bästa vän, du är min syster, o man kan inte skilja på systrar, aldrig nånsin! ja har haft bästa kompisar innan, men ingen har varit som dig elin, det ska va du o ja till döden, allt du gjort för mig, du har räddat mitt liv, jag hade inte varit personen ja e idag om de inte varit för dig, ja hade säkert inte funnits om de inte vore för dig, du e den finaste personen på jorden o ja ångrar inte en enda sekund me dig, utan dig hade ja inte varit hel, du är en ängel utan vingar, jag älskar dig mest av allt elin!



              

imorron kommer nästa utmaning; 


- ett ögonblick

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Presentation


liillaaemeliiee

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards