liillaaemeliiee

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Heartland Model Agency

Av emelie wåhlin - 3 mars 2011 20:38

hejhopp!

ja e på 7kt bra humör idag, vene vrf, har skrattat som en idiot idag, alla har varit helt flummiga i skolan o ah, helt gaaalet har de varit! ^^ iaf vi hade typ 2 håltimmar idag så på den första så drog ja, emma, jonna, linnéa och maja o käka på milano, hihi (a) (en pizzeria i bryd) lite busiga måste man få va ibland :D sen vare svenska prov, gick fkt 7kt bra för mig :o sen iaf, så gick ja t frissan o slinga den dumma utväxten o klippte bort de slitna i topparna så nu ere värsta kort! :o tänker inte lägga upp bild för ja har inte hunnit ta o ja orkar inte göra de nu hlr ^^ 


men därimot! har ja fått mina modellbilder nu så dom tänker ja lägga upp nåra stycken ;) 


here it comes! 


                        


o avslutar me min egen favorit, älskar redigeringen på denna! de e oxå den som ja har på den nya headern ;) 


   


sooo, take care!

/lillan*

 
 
Jennifer Solórzano

Jennifer Solórzano

5 mars 2011 16:42

Hej fin blogg! Och fina bilder, min favorit är den tredje :D
Ha det bäst!
Jennifer Solórzano från Camp Lingman

http://www.flummjennan.blogg.se

 
aamanda

aamanda

12 mars 2011 20:10

asså varför måste du va så jävla söt?!
dela med dig lite kanske? :o
sjukt fina bilder asssssså!
och jag saknar dig sjukt mycket! :o <33

http://amrie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wåhlin - 3 maj 2011 09:00

tjo, ingen blogglust, skriver nån gång i livet, bye.

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 13:50

e fkt den låten ja lyssnar på just nu ^^    men iaf, kom hem från skolan för en stund sen, slutade halv 1 :j snart bär det av till älskling, han slutar 20 över 3 den stackaren :o  men iaf, bytte headern oxå, tog lite nya bilder :)    såå ...

Av emelie wåhlin - 27 april 2011 07:32

godmorron oså ^^ sitter just nu o käkar frukost :p taggar skola... elr inte ;) men ah, har ganska lugna lektioner idag, osen så slutar man halv 1 dååååå, den ni ;) sen vidare t älskling idag :j ha de bäst! ...

Av emelie wåhlin - 24 april 2011 14:41

tjohej, mobilbloggar lite fort nu, jag fyllde år igår fkt :D haha, de blev 7kt lyckat, dagen elrah, natten började med att jag o älskling satt ute i min trädgård vid typ 4 på natten, as mysigt vare :) sen vaknade ja vid 9 o då överraskade nattis mig ...

15

Av emelie wåhlin - 23 april 2011 01:28

yeah, one year older :D och det kunde inte startat bättre, somnar med världens finaste pojkvän hos mig (L)...

Ovido - Quiz & Flashcards